دختر ورزشکار اهل سنندج بە اتهام بر افراشتن پرچم کوردستان از سوی نیروهای اطلاعات ایران بازداشت شد.

یک دختر ورزشکار اهل سنندج (سنە) با هویت “آرزو میرکی” دو هفتە پیش از سوی نیروهای ادارە اطلاعات این شهر بە اتهام برافراشتن پرچم کوردستان در شهر اربیل “هەولێر” پس از بازگشت بە زادگاهش از سوی نیروهای اطلاعات ایران بازداشت شد.


یک دختر ورزشکار اهل سنندج پس از آنکە در چهارچوب تیمی از اقلیم کوردستان بر ورزشکار ایرانی پیروز و پرچم کوردستان را بر افراشت، از سوی نهادهای امنیتی حکومت ایران بازداشت شدە است.
یک دختر ورزشکار اهل سنندج (سنە) با هویت ”آرزو میرکی“ ٢٠ سالە کە در رشتە کیک بوکسینگ فعالیت دارد دو هفتە پیش از سوی نیروهای ادارە اطلاعات این شهر بازداشت شدە است.
آرزو میرکی بە اتهام بر افراشتن پرچم کردستان پس از پیروزی بر حریف اصفهانی خود در شهر سوران از توابع استان هولیر اقلیم کوردستان، و بازگشت بە زادگاهش، بازداشت شدە و سرنوشتش نامعلوم می باشد.
اوایل آذر ماه امسال دو تیم کیک بوکسینک شهر سوران و شهر اصفهان با هم بە مسابقە پرداختند کە آرزو میرکی بە عنوان بازیکن قرار دادی با تیم منتخب سوران بە مصاف تیم اصفهان رفتە بود.
بر طبق قوانین ورزشی آرزو هیچ خطایی مرتکب نشدە و بە عنوان یک بازیکن با تیم سوران قرارداد بستە و پس از پیروزی نیز پرچم کردستان را بر افراشتە است، از این رو بازداشت این ورزشکار کورد غیر قانونی می باشد.
منبع خبر: هنگاو
یک #دختر #ورزشکار اهل #سنندج (#سنە) با هویت "#آرزو #میرکی" دو هفتە پیش از سوی نیروهای ادارە #اطلاعات این شهر بە اتهام برافراشتن #پرچم #کوردستان در شهر #اربیل"#هەولێر" پس از بازگشت بە زادگاهش از سوی نیروهای اطلاعات #ایران #بازداشت شد.
http://kurdzanist.net/fa/?p=216

تعليقات