پیام مستقیم نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو خطاب به محمد جواد ظریف

پیام مستقیم نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو خطاب به محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران: حساب توییتر خود را حذف کن.
در پی توییت ظریف درباره این که همه مردم ایران امروز سپاه پاسداران هستند، نخست وزیر اسرائیل پیامی مستقیم برای مردم ایران و وزیر خارجه دولت ایران فرستاد:
امیدوارم که نشسته باشید چون این یکی از آن دروغ های شاخ دار است.
وزیر امور خارجه ایران در توییتر نوشت که امروز ایرانیان از زن و مرد، پیر و جوان همگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند. خیلی می خواستم بدانم نظر مردم ایران درباره این توییت چیست، اما متاسفانه رژیم ایران به مردم این کشور اجازه استفاده از توییتر را نمی دهد. خیلی مسخره هست، نه؟
ظاهرا نظر من نسبت به مردم ایران بهتر از نظر رهبران ایران نسبت به آنهاست.
ببینید، من مطمئن هستم که مردم عادی در ایران زمانی که سپاه پاسداران مردان و زنان بی گناه در سراسر جهان را می کشد، احساس افتخار نمی کنند. اطمینان دارم که مادران و پدران عادی ایرانی آن هایی نبودند که مرکز جامعه یهودیان آرژانتین را بر سر کودکان منفجر کردند، این سپاه پاسدران بود که چنین کاری را انجام داد. مطمئن هستم که ایرانیان عادی خواهان زندگی صلح آمیزی هستند و نمی خواهند که دولت شان به سمت دانشجویان در خیابان ها تیراندازی کند، همجنسگرایان را از جرثقیل دار بزند یا روزنامه نگاران را در زندان شکنجه دهد.
روزی خواهد رسید که مردم ایران آزاد باشند، آزاد برای استفاده از توییتر، آزاد برای بیان احساسات خود هنگامی که دیکتاتورهای آن ها ایشان را با نسخه ایرانی داعش مقایسه می کند.
پس من یک پیام ساده برای وزیر امور خارجه ایران دارم: حساب توییتر خود را حذف کن.


تعليقات